Om meg

Jeg er en strikkeglad dame som bor i nærheten av Nesttun, litt sør for Bergen by. Jeg er lykkelig gift med Otto, og vi har 3 voksne barn.
Håndarbeidsinteressen min har egentlig alltid vært der, men den har tiltatt med årene.
Nå er jeg vel det man kaller lidenskapelig opptatt av håndarbeid.
Det er strikking som har blitt min «greie». Jeg har strikket jevnt og trutt fra ungdomsårene av, og interessen for strikking og planer om strikkeprosjekter bare øker og øker…
Jo mer jeg lærer, jo gøyere blir det. Og travlere og travlere blir det å få gjennomført alle planene.
Jeg foretrekker å bruke tynne strikkepinner og dertil passende ullgarn.
Ellers skal det nevnes at jeg er med i en studiering i regi av Os Husflidslag. Der lærer jeg å veve.
Håper noen av dere finner glede i å kikke i min håndarbeidstråd her inne!

2/05/2015

Fanainspirert sparkebukse



Fanamønsteret er bare lekkert!



Har gjort en liten forandring. Siden buksen var til gutt, så ville jeg ha et litt mer robust uttrykk enn det som var brukt i oppskriften


               




Og oppskriften finner du i heftet fra Rauma:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar