Om meg

Jeg driver med litt ulike teknikker -i hovedsak strikking, spinning, veving og nupereller.
Håper noen av dere finner glede i å kikke innom bloggen min!

11/18/2013

Vevde skjerf

Jeg har hatt ullskjerf på gang i Monica-veven min.


 
Det ble to skjerf i denne omgang -lange skjerf. Datteren vår ønsket seg slikt skjerf ;)
Det ene måler ca.260cm, det andre ca. 270cm.
Jeg har vevd med Ask (Hifa 2) i kypert. 
Skjerfene er lett tovet, og resultatet er myke, lune skjerf.
(Og på bildet er trådendene fremdeles ikke klippet av -men det er de nå ;) )
Neste prosjekt i veven er linløper.... 

2 kommentarer:

  1. Lekre skjerf, Sølvi! Herlige og mjuke, passeleg tova, vert nok ein favoritt! Er så heldig at eg har kjent på dei og likar dei kjempegodt.

    SvarSlett
  2. Kan du anbefale meg garn til veving til barne skjerf og som ikke klør. Skal bruke en enkel vev

    SvarSlett